Ο ίδιος ο Χ. Ποσάδας έλεγε «χωρίς τους Μαρξ-Ένγκελς-Λένιν-Τρότσκι, τη θεωρία, το γραπτό και ζωντανό έργο και παράδειγμά τους, δεν θα μπορούσα να κάνω αυτό που κάνω». Έτσι κι εμείς, που προσπαθούμε να διαδώσουμε και να συνεχίσουμε το γραπτό και ζωντανό έργο και παράδειγμα του Χ. Ποσάδας κι από τη στιγμή που δεν τον έχουμε κοντά μας, πρέπει να στηριχτούμε σ’ αυτόν, αλλά και σ’ αυτούς τους προηγηθέντες δασκάλους του μαρξισμού στους οποίους αυτός στηρίχτηκε. Είναι στα δικά τους διδάγματα που στηρίχτηκε ο Χ. Ποσάδας, τα διδάγματα του διαλεκτικού και ιστορικού υλισμού, για να επέμβει στα νέα φαινόμενα και μορφές της κοινωνικο-πολιτικής ιστορίας της ανθρωπότητας, από τη μια άκρη του πλανήτη Γη στην άλλη, όσο αφορά τα επαναστατικά προτσές ΣΧΕΔΟΝ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, αλλά και πάνω στις ανθρώπινες σχέσεις, οικογένεια, γυναίκα, παιδί, τις σχέσεις του ανθρώπινου γένους με τη φύση και το σύμπαν, από τώρα και στο σοσιαλισμό-κομμουνισμό, πάνω στην ιστορία του ανθρώπινου πολιτισμού, Αρχαία Ελλάδα κτλ, πάνω στις τέχνες, τη μουσική, τη ζωγραφική, τη γλυπτική όλων των εποχών και πολιτισμών, ιδιαίτερα της Αναγέννησης, πάνω στην επιστήμη, κτλ. Και όλα αυτά επεξεργασμένα με βάση το διαλεκτικό και ιστορικό υλισμό, τον επαναστατικό και ιδανικό (σοσιαλιστικό) ρεαλισμό -καμιά σχέση με τον «προλεταριακό ρεαλισμό» της σταλινικής γραφειοκρατίας, που δεν υπάρχει, γιατί αν δεν είναι σοσιαλιστικός παραμορφώνει και υποτάσσει το «ρεαλιστικό» προλεταριάτο στα πλαίσια του καπιταλισμού-. με στόχο την από τώρα ενσωμάτωσής τους στην πάλη για το σοσιαλισμό-κομμουνισμό και της συνέχισης και ανύψωσής τους σ’ αυτόν, σε μια Νέα, Σοσιαλιστική, Αναγέννηση. Για την πολιτική και πολιτιστική ανύψωση των ποσαδικών-τροτσκιστών, κομμουνιστών, σοσιαλιστών, επαναστατών εθνικιστών, αριστερών ριζοσπαστών και οικολόγων, όλων των μαζών του κόσμου, με στόχο να είναι ικανοί μαζί με την Κοινωνική Επανάσταση να προωθούν και την Πολιτική και Πολιτιστική Επανάσταση, που χωρίς αυτή δεν μπορεί ν’ ανατραπεί ο καπιταλισμός-ιμπεριαλισμός και να οικοδομηθεί ο σοσιαλισμός-κομμουνισμός.
Μετά τον εκφυλισμό και τη διάλυση της 3ης Διεθνούς, αλλά και την εγκατάλειψη του μαρξισμού-λενινισμού-τροτσκισμού από τους ηγέτες τη 4ης Διεθνούς που ίδρυσε ο Τρότσκι, ίδρυσε την Τροτσκιστική-Ποσαδική 4η Διεθνή, με Τμήματά της σε πολλές χώρες του κόσμου. Αλλά κάτω από τη δική του καθοδήγηση και προσανατολισμό, μπόρεσε να επέμβει έτσι, μέσα από τα Τμήματα, με κείμενα και με ζωντανή παρουσία κι επέμβαση -όπως στην Ελλάδα- όχι μόνο στις χώρες όπου υπήρχαν Τμήματα της Τροτσκιστικής-Ποσαδικής 4ης Διεθνούς, αλλά και σε όλες σχεδόν τις χώρες του κόσμου, όπως σε όλα τα Εργατικά κι Επαναστατικά Κράτη, που είχαν φτάσει τα 40 συνολικά (20+20). Κάτι που μαζί με τη συμβολή του στα επιστημονικά και πολιτιστικά θέματα που αναφέραμε δεν πρόλαβαν να κάνουν οι Μαρξ-Ένγκελς-Λένιν-Τρότσκι σε τέτοια έκταση. Εφαρμόζοντας έτσι σε τεράστια, πρωτόγνωρη ανάμεσα στους μαρξιστές δασκάλους έκταση τα δικά τους μαρξιστικά-λενινιστικά διδάγματα, στις νέες μορφές και μέσα της Κοινωνικής και Πολιτικής Επανάστασης στον καπιταλιστικό κόσμο και στα Εργατικά κι Επαναστατικά Κράτη, με σκοπό τη γρήγορη Μετάβαση και Οικοδόμηση του Σοσιαλισμού-Κομουνισμού. Δίνοντας Πρόγραμμα, Στρατηγική, Πολιτική, Τακτική, Στόχους και Δράση Ταξική, Επαναστατική και Σοσιαλιστική, για όλες τις ηπείρους, περιοχές και χώρες του κόσμου!
Οι μορφές και τα μέσα της Διαρκούς Σοσιαλιστικής Επανάστασης (χωρίς στάδια) των Λένιν-Τρότσκι-Μπολσεβίκων, στη φάση μετά το θάνατο του Τρότσκι, της Κοινωνικής Επανάστασης (Κοινωνικοποίηση, Κεντρικός Σχεδιασμός) στα καπιταλιστικά κράτη και της Πολιτικής Επανάστασης (για την εργατική εξουσία ενάντια στην καπιταλιστική στα καπιταλιστικά κράτη κι ενάντια στη γραφειοκρατία στα Εργατικά), ήταν για τον Χ. Ποσάδας, ό,τι και για τους Μαρξ-Ένγκελς-Λένιν-Τρότσκι. Σε νέες συνθήκες, μορφές και μέσα της Κοινωνικής Επανάστασης, όπως: Ωρίμανση όχι μόνο των αντικειμενικών συνθηκών αλλά και των μαζών του κόσμου για το σοσιαλισμό, ολοκληρωτική κρίση αποσύνθεσης, φασισμού και πολέμου του καπιταλισμού-ιμπεριαλισμού, αναπόφευκτος ο ατομικός πόλεμος που θα σημάνει το τέλος του καπιταλιστικού συστήματος, Παγκόσμια Δυαδική Εξουσία ανάμεσα στον καπιταλισμό και το σοσιαλισμό, Επαναστατικά Κράτη, από τον επαναστατικό εθνικισμό και την αποικιακή επανάσταση στο Επαναστατικό Κράτος κι από εκεί γρήγορα στο Εργατικό Κράτος (διαφορετικά οπισθοδρόμηση), από το καθεστώς των φυλών στο Εργατικό Κράτος, Επαναστατικός Ρεφορμισμός των Κομμουνιστικών κι Εργατικών Κομμάτων, νέα Αντιιμπεριαλιστικά και Αντικαπιταλιστικά Μέτωπα, Κυβερνήσεις τους, Κυβερνήσεις της Αριστεράς. Σε νέες συνθήκες, μορφές και μέσα της Πολιτικής Επανάστασης, όπως: Κρίση Ανόδου των Κομμουνιστικών Κομμάτων, ενότητα του Παγκόσμιου Κομμουνιστικού Κινήματος, Ενοποίηση και Κοινός Προγραμματισμός Κίνας-ΕΣΣΔ και όλων των Εργατικών Κρατών, Μερική Αναγέννηση και Ιστορική Επανασυνάντηση των Κομμουνιστικών Κομμάτων και των Εργατικών Κρατών με το Μαρξισμό-Λενινισμό, Νέα Κομμουνιστική Διεθνής, Εσωτερικός Εισοδισμός και Τροτσκιστική-Ποσαδική 4η Διεθνής σαν ρεύμα, τάση στο εσωτερικό του Παγκόσμιου Κομμουνιστικού Κινήματος και της Νέας Διεθνούς. Αντικειμενικό προτσές και ιστορικές ανάγκες και δυνατότητες που παρά την παγκόσμια προδοσία των γραφειοκρατιών των Κομμουνιστικών Κομμάτων κάθε απόχρωσης και κύρια των Εργατικών Κρατών, την εξαφάνιση της ΕΣΣΔ και πολλών Εργατικών Κρατών και του Συμφώνου της Βαρσοβίας, παραμένουν σε πλήρη ισχύ και κάθε φορά και περισσότερο.
Επαληθεύοντας πλήρως τον Χ. Ποσάδας, με διαφορετικές μορφές -όπως με την ολοκληρωτική συμμαχία Λαϊκής Κίνας-Ομοσπονδιακής Ρωσίας, απέναντι κι ενάντια στο διαρκή 3ο ιμπεριαλιστικό παγκόσμιο πόλεμο, που το σύστημα τον προετοιμάζει και τον κάνει με όλα τα μέσα, έχοντας ακριβώς σαν κύριο στόχο αυτή τη συμμαχία, που είναι η νέα μορφή της ενοποίησης Κίνας-ΕΣΣΔ του Χ. Ποσάδας και που είναι όπως τότε το κέντρο και το στήριγμα της αντιιμπεριαλιστικής-αντικαπιταλιστικής και σοσιαλιστικής πάλης και κατακτήσεων των λαών.
Ουσιαστικά μέσα σε δύο δεκαετίες, μέχρι την τελευταία μέρα της ζωής του, στις 25/5/1981 ο Χ. Ποσάδας μπόρεσε να κάνει όλο αυτό το έργο γιατί μέσα του υπήρχε το «βασίλειο της ελευθερίας» (Κ. Μαρξ) της κομμουνιστικής κοινωνίας, απαλλαγμένος από κάθε άλλη κύρια «ανάγκη» έξω από το να παλέψει ώστε αυτό το «βασίλειο» να επικρατήσει σε όλη την ανθρωπότητα, απαλλαγμένη προηγουμένως από κάθε ταξική καταπίεση κι εκμετάλλευση. Είναι γι’ αυτό που κατέγραψε στην τωρινή κοινωνικο-πολική ιστορία της ανθρωπότητας: «Η ζωή χωρίς την πάλη για το σοσιαλισμό δεν έχει νόημα… με όλες τις συνέπειες» και «ο σοσιαλισμός είναι μια ανάγκη της οργάνωσης της ζωής». Είναι αυτά που βρίσκονται στο σήμα του περιοδικού μας «Κομμουνιστική Ενότητα».
Για τη διάδοση του έργου του ίδρυσε την «Ευρωπαϊκή και Λατινοαμερικάνικη Μαρξιστική Επιθεώρηση» και στη συνέχεια τις εκδόσεις «Επιστήμη-Κουλτούρα-Πολιτική». Αλλά αυτό το έβλεπε πάντα σαν Κομματικά Όργανα της Τροτσκιστικής-Ποσαδικής 4ης Διεθνούς, γιατί χωρίς αυτή μετατρέπονται γρήγορα από τη γραφειοκρατία των εκδόσεων στην αρχή σε τροχοπέδη και στη συνέχεια σε αποσύνθεση του Οργάνου. Είναι γι’ αυτό που το Ελληνικό Τμήμα δεν ακολούθησε την πορεία διάλυσης πολλών Τμημάτων της Διεθνούς μας από τη γραφειοκρατία της, μετά το θάνατο του Χ. Ποσάδας, γιατί διατήρησε το Κόμμα, το Τμήμα και το Όργανό του, που ήταν το περιοδικό «Κομμουνιστική Πάλη» και στη συνέχεια -μετά την εγκατάλειψη του Τροτσκισμού-Ποσαδισμού από τη μεριά συντρόφων της ηγεσίας μας- η «Κομμουνιστική Ενότητα», ενώ και η διαδικτυακή τοποθεσία μας https://pcr-posadista.blogspot.com/ έχει αυτό σαν αποκλειστικό ρόλο του Οργάνου του Κόμματος. Κι όταν είδαμε ότι και τα άρθρα που δημοσιεύονταν σε διάφορους ιστότοπους στ’ όνομα του Τροτσκισμού-Ποσαδισμού «φωτογράφιζαν» απλώς την πραγματικότητα και μάλιστα κύρια με τη μορφή της πολιτικής της ουράς απέναντι στα κινήματα και τις ηγεσίες τους, χωρίς την επαναστατική σοσιαλιστική διέξοδο που έδινε πάντα ο Χ. Ποσάδας, αποφασίσαμε κύρια να δημοσιεύουμε κείμενα δικά του, εφαρμόζοντάς τα στη σημερινή φάση της Ελλάδας και του κόσμου, μαζί με τα άρθρα των τωρινών ιστότοπων, για να έχει η πρωτοπορία μέτρο σύγκρισης και συμβολής για το ξεπέρασμα της απόστασής τους από τα κείμενα του Χ. Ποσάδας στο επαναστατικό προτσές.
«Χωρίς το Κόμμα δεν είμαστε τίποτα, με το Κόμμα είμαστε τα πάντα», τόνιζε πάντα ο Χ. Ποσάδας στους συντρόφους του. Ο πιο ανυψωμένος φόρος τιμής σ’ αυτόν, θα είναι ν’ ακολουθήσουμε εμείς αυτή τη μαρξιστική-λενινιστική αρχή, με ό,τι αυτό σημαίνει. Χωρίς την Τροτσκιστική-Ποσαδική 4η Διεθνή, ΜΕ τα Τμήματά της (διαφορετικά δεν μπορεί να υπάρχει «Διεθνής», παρά σαν μια πλαστογράφηση του Ονόματός της, γιατί έχει πραγματικό νόημα μόνο σαν Διεθνής των Τμημάτων), οι Εκδόσεις «Επιστήμη, Κουλτούρα, Πολιτική» δεν είναι «τίποτα» έξω από μια βιβλιοθήκη, σαν αυτές που υπάρχουν σε όλα τα Κομμουνιστικά Κόμματα και τα βιβλιοπωλεία του κόσμου με έργα των Μαρξ, Ένγκελς, Λένιν και Τρότσκι -και μάλιστα όλα αυτά τα έργα ανοιχτά, δωρεάν σε όλους στο διαδίκτυο (κι εμείς ούτε αυτό έχουμε ακόμα για τον Χ. Ποσάδας)- και κανένας από αυτούς τους εκδότες και βιβλιοθηκάριους δεν εφαρμόζει κάτι από αυτά τα έργα, όπως επίσης και πολλά Κομμουνιστικά Κόμματα και σίγουρα η γραφειοκρατία τους, που είναι αντιμαρξιστική-αντιλενινιστική και αντικομουνιστική, πάντα προσαρμοσμένη στον καπιταλισμό, φιλοκαπιταλιστική, αν όχι ανοιχτά συγχωνευμένη με τον καπιταλισμό-ιμπεριαλισμό, όπως συμβαίνει σε πολλά μέρη του κόσμου.
Έτσι όχι σαν Εκδοτικός Οίκος αλλά σαν Τροτσκιστική-Ποσαδική 4η Διεθνής είναι που πρέπει ν’ αποτίσουμε φόρο τιμής στον Χ. Ποσάδας, στα 40 χρόνια από το θάνατό του: ΑΝΟΙΚΟΔΟΜΩΝΤΑΣ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΗΣ (αυτά που η γραφειοκρατία μας διέλυσε κι ακόμα περισσότερα, σε όλο τον κόσμο, ακόμα κι «αρχίζοντας από ένα σύντροφο», όπως έλεγε και έκανε ο Χ. Ποσάδας). Κι αυτό εμείς το εφαρμόζουμε, σαν Επαναστατικό Κομμουνιστικό Κόμμα (Τ-Π) Ελληνικό Τμήμα της Τροτσκιστικής-Ποσαδικής 4ης Διεθνούς, που ίδρυσε ο ίδιος ο Χ. Ποσάδας, με τεράστιο κύρος στη χώρα. Και σαν τέτοιο αποτίουμε Φόρο Τιμής σ’ αυτόν.
ΕΚΚ (Τ-Π),
25/5/2021